joi, 21 ianuarie 2016

Cum am supravietuit perioadei cu, "colici"..


De cate ori m-am intalnit cu o proaspata mamica, prima intrebare pe care mi-o adreseaza in prima noastra discutie " ca intre mamici" este:  Ati avut colici? Cum ati reusit sa treceti peste ele? Cand s-au terminat?

Asa ca, m am gandit sa postez cum a fost la noi...

Imediat dupa ce am ajuns acasa de la maternitate, dupa nici macar o saptamana au inceput faimoasele colici.Citisem despre asa numitele colici ale bebelusului, dar nu citisem nicaieri ca ti se rupe sufletul in mii de bucati cand  vezi durerea pe fatuca lui mica, cand il auzi urland de durere dar tu nu poti sa faci nimic pentru a alina cu adevarat durerea. In acele momente parca intelegi cu adevarat de ce noi parintii vorbim la plural ( "avem colici" " acuma papam" etc...) de la durerea lui, pe bune ca incepe sa te doara si pe tine stomacul, burta si toate cele :) 

Am incercat toate variantele posibile pentru a alina durerea puiului nostru..Alaptandu-l am refuzat sa manac orice alimente despre care exista macar o parare ca ar putea avea vreo influenta asupra colicilor.Stiam toate studiile conform carora s-a dovedit ca sunt permise fructele etc, dar atata timp cat macar o singura persoana spunea ca daca a consumat fructe sau alt produs, bebelusul a avut colici, am refuzat categoric sa mananc acel produs, in speranta ca brusc puiul meu nu va mai avea colici. Speranta a fost in zadar deoarece durerile ,"colicii",  nu incetau sa existe...Am descoperit apoi solutia minune, care la noi a functionat extraordinar de bine, BONISAN - HIMALAYA. 

Puiul meu urla de durere, eu ma simteam neputincioasa in fata lui, ii dadeam cateva picaturi de solutia minune BONISAN, si brusc, in maxim 10 minute se linistea si adormea zambind. Totul a functionat de minune, parea ca am gasit solutia ideala...dar a inceput sa nu mai vrea sa pape solutia minune...

Atunci mi a venit o idee geniala, ( spun eu), sa incerc sa pun picaturi de bonisan pe suzeta. Aceasta varianta a fost solutia mega salvatoare sa zic asa. Oricand mergeam undeva, eram in alt loc decat acasa si incepea sa planga, puneam o picatura de Bonisan pe suzeta, lua suzeta ( avea gust bun), si solutia ii linistea burtica.

(Pana la 3 luni, el a avut suzeta, peste 3 luni nu a mai cerut-o, adica nu am mai vazut nevoia de suzeta, o scuipa si nu am insistat cu ea deoarece nu stiu de ce aveam tot timpul imaginea cu un copil de 4 ani cu suzeta in gura si imi era frica sa nu ajungem asa...)

Asa, am reusit sa "supravietuim" si sa trecem peste primele 3 luni, care ne-au chinuit, asa am reusit sa alin durerea puiului meu,...

Dupa cele trei luni au mai fost perioade, in special dupa inceperea diversificarii la 6 luni, cand manca ceva mai acid,fructe in special,  cand avea dureri de burtica, si de fiecare data am apelat la vechiul nostru prieten "BONISAN", care bineinteles ca nu ne-a dezamagit niciodata :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu